Wednesday, September 7, 2011

moment capt

salam..gue dengan tak tahu malu ingin mengumumkan bahawa gue telah create satu lagi blog gue yg gue lebih utamakan mengenai bidang photography..
http://moment-capt.blogspot.com
walaupun blog ini masih dalam pembinaan dan telah terbengkalai akibat tidak cukup modal dan masa..sila lah follow kl tak keberatan (ni mmg tak tahu malu punya ayat..kl anda rasa nak lempang orang dengan ayat ini,sila cari kepala tangga atau pun jadikan kepala lutut anda sebagai mangsa)..juga menawarkan pakej2 photography yang harganya mmg setanding harga mydin..(untuk makluman dan pengesahan,statement gue ini tidak didajalkan oleh member2 yg tak sengaja telah bukak blog gue,mmg gue yg keluarkan dalam keadaan sedar dan dalam keadaan sah sembahyang fardhu)..tq..=)

1 comment:

Admin said...

wahhhhhhhhhhh
ade blog baru "))