Thursday, October 30, 2008

exam mode..

dah siap asigment sume...ape lagi..mestila exam..exammm..takut..tapi tu untuk orang lain la..aku tak takut sebab aku tak ade exam pun sem ni..kenapa..aku pun tak tau..dah lecturer aku cakap gitu..bersyukur la..tapi risau gak..markah 100 persen based on the written asigment and presentation..aku speaking aku sendiri tak paham..ca ne orang len nak paham..arap2 aku lulus la..kalu kena buang,mati la...haha..tahun ni dah akhir tahun 3 aku kat maktab..early enough to me untuk pk pasal kawin..ops...pasal posting esok2..hm..kat ne la ye orang bpg akan tempat kan aku...aku dengar ramai je kena posting kat sabah serawak..tapi mengukit quotation kawan aku yang posting kat sabah, kehidupan kat sana tak la susah sgt..setakat naik bot 4 jam..redah hutan 3 jam..daki bukit dan gunung..kalu bertuah dikejar binatang buas..gitu je la..sampai kat sekolah..g kelas...balik kelas...aku nak try gak kehidupan yang mencabar cam tu..huhu..arap2 bpg tak la terbaca blog aku ni..berbalik kepada exam..orang len sibuk2 nak exam akhir tahun ca ni..betch aku lak sibuk nak buat persembahan math untuk budak2 sekolah..apa ni?entahlaa..sumenya cadangan TP maktab aku..mungkin ade udang di sebalik batu..ops...terlepas cakap..haha..aku arap tak de orang akan guna faedah dari apa yang nak dilakukan ni..kalau tak..tanggung la ngan tuhan..haha..out dulu..kena g hantar gas rumah nenek..urgent...nanti nenek tak dapat masak untuk atuk aku..

No comments: