Monday, November 10, 2008

now is d right time to take d action

tittle tak de kaitan pun sebenarnya ngan apa aku nak tulis...aku dah pun bercuti sekarang..hahhahhah...gelak sampai tercabut gegendang telinga..take d action to sleep...wake up...sleeep...wake up....then head become dizzy...that not right...untuk mengelakkan dari tido bangun tido bangun...aku ambil keputusan untuk melanjutkan pelajaran aku dalam bidang renang di jeram pasu ngan kawan yang kebanyakannya memang seratus peratus tak pandai berenang...hahhah..
.
mula2 sampai...menunjukkan muka masing2...yang semangnya sorang pun tak mandi lagi sebab memang tujuan datang sini nak mandi pun..mandi awal2 bazir la air kat jeam ni...3 orang kat sebelah aku tu memang jenis tak pandai berenang...tp lemas pandai...huhu....sebelum jejakkan kaki kat dalam air,sume dahberjanji takkan buat perkara yang selalu dbuat masa kecil2 dulu...lebih2 lagi bila da mandi kat pantai...apa perkara tu?hahhah...klunya...sume kena ke tandas dulu sebelum mandi...hahaha..

3 jam aku mandi dalam kolam ni...sampai sumenya kecut...tak nak risau pasal buaya..lain la kl mandi kat sungai Kapit 3 jam,memang da arwah..sejuk2 pun sempat gak posing...haha...muka da jadi cam siput sungai sorang..injury daripada belajar berenang...kepala terhantuk kat batu..kawan aku terjun sampai rapat kepala kat dasar...sorang lagi terlanggar perenang lain (pumpuan) tak tau la sengaja ke tak...tapi lebih pada sengaja..last, sorang lagi terjun dengan rasa tidak pasti nak terjun ke tak...kaki tersangkut kat dinding kolam..haha...

No comments: