Saturday, June 13, 2009

tip top tea ko..

pejam celik..pejam celik..pejam celik..pejam celik kuasa entah berapa ribu..tanggal 21st Jun 2009..adelah hari kelahiran arwah jiran aku(gurauan yang agak keterlaluan semata2)...sebenarnya hari permulaan semester akhir aku berada di IPKB..diulangi.."kepada promoter bahagian sabun,sila jaga sabun2 anda dengan elok"..maksudnya..aku dah berada di tahun 4 dan juga telah memasuki semester terakhir..syukur Alhamdulillah..5 tahun setengah di IPKB..lame tu tak la lame sgt..tapi pendek kata..jarang makhluk kat dunia di belajar kat satu2 tempat sampai 5 tahun setengah..kecuali budak2 medic...dan juga budak2 yang mak ayahnya tinggal lam IPT tu..mungkn kerana ayah diaorang pensyarah..ataupun..pensyarah itu adelah ayah diaorang...

harapan cuma satu..semoga tuhan masih berkati pengajian aku di sana sehingga aku dapat menggenggam segulung ijazah..

14 comments:

ije said...
This comment has been removed by the author.
ije said...

kecuali budak2 medic...dan juga budak2 yang mak ayahnya tinggal lam IPT tu..mungkn kerana ayah diaorang pensyarah..ataupun..pensyarah itu adelah ayah diaorang...<-- uhu. anak norizan mungkin lagi lama dari kita duk kat ipkb tu. huks

uto laut said...

haha..anak norizan..hmm..dia ade bini ke??

nur zulian said...

eh uto..kito thn last doh kow?...dokkey ado sethn lg kan?..aku xpuah lg nii blaja...buat esei xreti lg nih...adus....nk abis doh kow..sedihnyowww....

uto laut said...

HAHA..sedih??aku dok sabar doh nok gi pedalaman saboh niwww...(mitok2 jauh)

nur zulian said...

haha..aku doa mu dpt sek keb sintok kie...aminnnn..cepae semua aminn....

Apis said...

Ha...tu pantai kat Perak Tterpaksa jawab kat sini). Kalau ambik bot bley p Pulau Pangkor...

Yea...ada 6bulan ja lagi! Selamat menuju ke alam pekerjaan...

i_m diba said...

wah..xsabonyr die
slamt mniti hari2 trakhir di mktb..hee~

uto laut said...

hehe..dah 5 tahun setengah kat maktab..bukan meniti sekarang ni,tapi berlari dengan sekuat hati..wahaha..

nur zulian said...

kie,last day kt mktb, mu nk buat gapo???....hari last nant,aku pikir,aku nk g cari en norizan(ketua waden asrama),,,,aku nk mitok maaf byk2 kt die..aku nk peluk die..hukhukhuk(sebak)

uto laut said...

sebab mu lepar bedil atah bilik dio ko ari tu?haha..aku rase hari akhir nanti aku nak belikan norizan baju polis yang ori..aku syg norizan...tapi norizan tak syg aku..tu buat aku terkilan sikit tu lat...

nur zulian said...

mengom mu kie..keno norizan baco blog mu,,brigak laa sapo hok lepa bedil ari tuu..haha..dio cari sapa ko ari nih tuh..huahua....(bangga aku dpt "bom" norizan ari tuu)

LeE said...

mak ai..kena bc 2 3 kali br phm nie...rase cm bace cter hikayat dlm majalah APO plak..he3..

nur zulian said...
This comment has been removed by the author.