Thursday, July 30, 2009

B.I.G

berdirinya sayaa disini..pada malam ini..bukan untuk membincangkan isu2 satu malaysia ataupun isu2 kerajaan perpaduan..tetapi mngenai BIG...
tempat=tasik kenyir
masa=4 hari 3 malam
tarikh=semingu lepas..
perkara yang paling tak dapat dilupakan=bertemu John yang encem..(pendek,berselut,cemar,hidung luas..amat popular dengan penyakit yang dibawanya sekarang..)
perkara paling membanggakan= berjaya berenang antara dua pulau tanpa ditelan arapaima..
perkara paling melucukan= lakonan afendi sebagai cleaner dan juga julat sebagai tongga..kahkah..
perkara paling menyedihkan= terpaksa berpisah dengan john..
perkara paling menakutkan= serangga merbahaya(kupu2 besar) hinggap di lengan baju aku dengan muka garangnya..(mata bulat ade sesungut..mungkin ade sengat)..oleh sebab itu,dia mati akibat dilempang tanpa segan silu oleh aku sendiri menggunakan crocs wan..sori beb..gue hilang kawalan..
perkara paling diluar jangkaan= dapat berkayak keliling pulau bersama Liz..(bakal isteri tuan faisal)..
perkara paling menggembirakan=memenagi anugerah persembahan paling popular..(time kasih kat director)
perkara paling memberi pengajaran= kata2 bob= cuba selagi boleh..kalau tak boleh,berhenti..



ditapak perkhemahan Pulau Poh..masing2 muka lapar bergambar..pend cuba untuk mencabut huruf L ngan P..takpe2..kanak2 penuh ngan imaginasi rebinanya..




mana satu gambar aku nih?


KAMI...kebosanan....

10 comments:

ije said...

macam penah dgr je ayat pemula entry ni. uhu

uto laut said...

hihi..bak kata en zainol..itu ayat pengumuman pose..ngaa..

~kenit~ said...
This comment has been removed by the author.
~kenit~ said...

uto..lat bwk baldi kuning nak p mana tu??..nak tergelak tgk..muka da la innocent tapi serius,nk kata macho pun ada,comel pun ada, mcm tahan sumthing...adoi adik den...hahhaha

BluezRebelz said...

isk..isk..
sdey bila ingt big blk...

uto laut said...

nape blue sedey...??

nur zulian said...

uto....H1N1 menyerang blog nih...guano nih?...weh,kt gmbr BIG tu,sapo ek hok pegey baldi wano kuning??...srupo radhi OAG dio tuh..kakakakaka

nur zulian said...
This comment has been removed by the author.
nur zulian said...

kie,aku nk tambah satu perkara ni,
Perkara yg tidak dapat kulupakan disepanjang hayatku:
"Sob menjadi iman solat asar dan aku menjadi bilal pd suatu ptg..(xpasai2 pd mlm tuu,kilat ribut dtg melanda pulau pob..)..maaf semua,,,,

uto laut said...

haha..sob doh penyebab ribut malam tuh..tambah pulak yang berhormat dato kita bagi tazkirah..wahahaha..memang padat ribut..sape dah malam tu sembunyi dalam khemah?ngahaha..