Friday, November 21, 2008

cuti..

pukul 12.00 tgh hari yang sejuk coz dah 3 ari ujan...akibat tido yang terlampau banyak,kepala aku da macam nak tercabut..pening...bangun tido je.pegi makan..lepas makan rehat2 jap..tido semula..mak aku angin tengok aku ca ni..ye la..mak mane tak angin tengok anak jadi cam beruang kutub ca ni..haha..alhamdulillah..akhirnya mak aku jumpa jalan untuk ubah aku jadi normal semula..mak aku cadang kan aku gi pondok pasir tumbh..dalamkan ilmu Islam kat sana..mula2 dengar,memang terkejut..sampai mimpi2..tapi lama2 rasa nak pegi la pulak..apa salahnya..benda baik..lagipun dapat kurangkan tido..kepala tak pening..leh cuba suasana baru belajar...heheh..arap2 sumenya berjalan lancar walopun jalan sekarang berbecak dengan air..wait and see what i can learn there!!arap2 dapatla ubah diri aku yang pelik ini..menjadi seorang mukmin yang lebih dekat dirinya dengan yang Esa..InsyaAllah...

No comments: