Sunday, November 23, 2008

lembu mode..

good morning vietnam..pagi yang redup..hujan rintik2..mak bagi posen..ayah bagi posen..another rainy day..sleepy..mata berat nak bukak..badan rasa terikat je nak bangun..selepas berhempas pulas,akhirnya aku berjaya bangun gak..pegi makan..kalau rutin sebelum ni selepas makan tido semula,tapi ari ni selepas makan aku bagi makan lembu lak..kasihan aku tengok..mulut duk berair je..wat muka lapar..aku nak bagi burger aku,tp memang kena penejek kak yanti..aku bagi je la dedak kat lembu tu..

time bagi lembu tu makan,aku leh gak tertido..tak caye tengok mata aku..kan tertutup tu..hahhah..bukan tido sebenarnya..cuma sedang dua buat perkara dalam satu masa..satu bagi lembu makan,satu lagi tido..sambil2 tido aku memikirkan..apa rasa dedak tu kalu aku join lembu tu makan?agak2nya same ke cam burger kak yanti masak?haha..ngarut dah..ngarut dah..kepala kosong..tak tau nak tulis ape..

No comments: