Saturday, October 9, 2010

oh jiran

usop:salam..awak..awak sedang tidur sambil mulut ternganga2 lagi ke?sudah pukul 5 petang ni awak..
saya:saya sedang memantau jiran2 saya ni wak...entah kenapa,tiap2 petang dia suka sgt membawa anjing2nya membuar air kecil dan besar di depan rumah saya..kaki conget2 lalu tanpa segan sila menabur..awak tau,saya rasa macam nak melayangkan segala siku2 dan kaki2 saya ke anjing2 tersebut,,tapi nanti kaki sy akan kena samak...kalau saya layangkan kaki saya kat perut jiran saya,takut nanti saya masuk jail..sape nak jaga budak2 saya 4 wawasan tu..
usop:senang aje der..malam2 lepas dipastikan tuan ajing2 tersebut tido,apa kata awak geletek anjing tersebut sampai dia terkencing selama sejam tak henti2..dan diakhiri dengan satu hentakan siku dengan style ong bak di kepala anjing tersebut..tapi silap pastikan awak tak tinggalkan bukti la..
saya:agak ganas cadangan tu awak..tapi sy akan pertimbangkan..

kenapa anjing2 tersebut perlu dibawa kedepan rumah aku untuk membuang air kecil diaorang??padahal depan rumah dia pun ada pagar..hanya pasrah..nak lawan2 karang,dikungfunya pulak..ilmu silat aku lak tak lebih dari bukak gelanggang,tomoi setakat pakai sarung tangan,tu pun tak reti nak ikat...

2 comments:

Apis said...

mungkin tuan anjing tu buat 'pagar' kat umah mu kot Ki...hehe...mana tau, antu setan takut nak masuk umah mu ;) hehehe...take care

uto laut said...

pis...nasihat yang agak menyedapkan hati..aku mmg takut kl hantu2 nih..dari keciklagi..kl betol la,anjing tu taknak kencing pun,aku suruh tuan dia kencing..hehheh..jaga diri jugak pih!!free jgn lupa dtg sini lagi..