Saturday, September 19, 2009

pohon ampun dan maaf


"saya pemegang mohor besar raja2..dengan ini tanpa segan silu dan terburu2 ingin mengumumkan baby bulan telah kelihatan tadi..saya sendiri telah meneropongnya..cumel sgt..macam muka saya masa kecik2..jadi dengan itu,tanggal 20 september bersamaan 1 syawal kita akan beraya..mak..ayah,saya dari la muda sampai tua,ni la kije saya..mengumumkan pose dan raya..harap2 tahun depan akan dinaikkan pangkat kepada jawatan mengumumkan darurat ke atau mengumumkan kematian orang2 ternama..baru best skit.."

tu la lebih kurang ayat2 pengumuman raya esok yang telah aku dengar di tv 1 tadi(maaf kalau ade sedikit perbezaan)..di kesempatan yang mulia ini,saya ahmad zafrullah zaki dengan ini secara terbuka ingin memohon maaf kepada semua orang atas dosa2 yang telah dilakukan sama ada dosa yang tidak disengajakan ataupun dosa yang disengajakan..menyakiti mana2 hati..menyiksa binatang..dan macam2 lagi..

selamat hari raya kepada semua rakan2..maaf zahir dan batinn..

asal raya je,mercun berbunyi..asal mercun berbunyi je,putus jari,telinga, dan macam2 lagi..
jadi..jauhilah diri anda dari kemalangan jalan raya..
ingatlah..walaupun ramai yang membenci anda,tapi tuhan masih berikan nikmat kepada anda..jadi jgnlah sia2kannya..
pandu cermat,duit jimat,jiwa selamat..
wasalam...

8 comments:

ahsfantasy24 said...

slamat hari rye maaf zhir btin,,
(^__^)

hehe..

uto laut said...

selamat berhari raya jugak..=)

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek.

Selamber..

uto laut said...

lepak je ke?mai secawan jus2 epal ke..carrot ke..baru kellahh..huhhuh..

Ztnim Dhom said...

Raya-raya gak, 'hutang' kat kundasang da byr blum....

Selamat HaLi Laya....

semayang raya di Pagi Raya,
selamat Hari Raya...


(~key, mintak maap la kal0 ada gapo2 slh ak ngan mu deh, samada sengaja ko @ buat2 tak sengaja...bo2la men bedil deh, ken org duk mkn kuih raya kut mulut, mu mkn kut wayar....eehhe..mm..0-0 deh)

Ztnim Dhom said...

Raya-raya gak, 'hutang' kat kundasang da byr blum....

Selamat HaLi Laya....

semayang raya di Pagi Raya,
selamat Hari Raya...


(~key, mintak maap la kal0 ada gapo2 slh ak ngan mu deh, samada sengaja ko @ buat2 tak sengaja...bo2la men bedil deh, ken org duk mkn kuih raya kut mulut, mu mkn kut wayar....eehhe..mm..0-0 deh)

pandangan pertama said...

salam aidilfitri.mohon maaf kalo de salah silap..

uto laut said...

mint:hutang itu akan dibayar..mu dah bayar tak mint?

aku pun mintak maaf gak mint..ade tersiku mu..tersakit hati..terlempang..(rasa2nya tak pernah)..terkutuk tahap melampau..0-0 deh..

nadzrah:selamat hari raya jugak..maaf zahir dan batin..