Saturday, August 28, 2010

serbis

wan pomeng:elo encik zaprol..elo..
zaprol:ye saye..wan pomeng kete ke ni?
wan:ye saya la tu..takkan tak kenal suara saya..lembut seperti sedia kala..subuh dah semayang ke bro?
zaprol: dah2..sebelum sahur dah semayang..ada ape tepon ni ye?
wan pomenmg:kete merah lu dah siap der..lu leh datang amik sekang..jgn lupo..bawak 25o ringgit ye..
zaprol:kalu wa bawak 2.50 sen?
wan pomeng:lu leh datang..beli cendol kat sebelah kedai gue, pastu lu bukak puasa..
zaprol:wokeyh2...

itulah antara perbualan romantik aku bersama wan pomeng kereta..barang yang telah ditukar adalah..
minyak gear box
brek pad
minyak brek..
filter
upah

fuh..bnyk jugak tu..tq belly much kat bro wan pomeng..serbis baik..(kl la wan pomeng ada masa baca blog aku nih..mesti kasik 100 lagik murah)..wohoo balik kampunggg..

No comments: