Monday, August 17, 2009

from nako's mafia family to wan deney's mafia family..


disini, kami dari puak2 nako ijau's mafia family(facebook) dengan hati terbuka memohon maaf kepada wan deney's mafia family di atas peperangan yang berlaku antara deney's family and beth's family..

kejadian yang berlaku sebenarnya adalah kesilapan Beth's family yang silap paham akan gurauan nako's family and moazim's family terhadap deney's family..perkataan *** itu sebenarnya ditujukan kepada deney's family tetapi telah salah disilap tafsirkan oleh beth's family..mereka menyangkakan perkataan itu ditujukan kepadanya..maka kesan akibat daripada kejadian itu, deney's family telah dibuang daripada beth's family dengan hinanya..beth family's telah menghantar kertas kerja kepada godfather untuk memberikan kebenaran kepadanya menyerang deney's family termasuk nako's family and moazim's family..

kepada semua kenalan nako's family, moazim's family..bersiap sedia untuk mendengar arahan daripada deney's family kerana deney's family akan menyerang beth's family pada bila2 masa di atas penghinaan beth's family membuangnya..

5 comments:

Min said...

jadi betullah deney g**?? sebagai salah seorang mafia beth fargher, dengan ini perang diantara gay beth ngan deney akan diadakan pada pukul 4 pagi esok..kepada mafia2 yg trlibat ngan isu ni hendaklah mendaftar diri ngan ak dengan bayaran rm30.00 torsobbuuttt...kepada deney silalah wasiatkan desktop dan EX% Dream anda sebelum berperang kerana kami dpt mggunakan hrta anda itu dgn sebaik mgkn...

http://3.bp.blogspot.com/__QQFNZJLb8Y/SgVV6PhLbcI/AAAAAAAABC4/lQFbzdBginM/s400/Mafia.Bmp

uto laut said...

deney..kita dah ade seorang pengikut..takpa ney..kepada mafia deney,mu ikut je apa mafia znim dhom nak..nanti sama2 la kita menuju kejayaan..noo..

BluezRebelz said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

salam 1 malaysia,salam ramadhan al-mubarak...kpd nako's and deney's mafia family....

usahlah korang gusar dan takut dgn ancaman war drp beths's mafia family itu..kerana LUX's dan Mat Lin's mafia family sedia membantu dan sudah pun bersedia jika war berlaku...

"bersatu menyatu,bercerai kawen laen..."

LUX's Mafia Family

uto laut said...

lat..jgn sebut yang matlin tu blue rebelz..dia takut rahia dia terbongkar..yang dia main mafia...takpe2..deney tak risau pun..aku dapat berita,deney siap letak beth dalam hitlist and telah disound oleh beth akan tindakan kurang ajarnya itu..tapi deney tetap buat muka tidak bersalahnya itu..