Friday, April 16, 2010

tea o beng ohoo..


 

seperti biasa,selepas solat berjemaah isya' lengkap dengan pakej wirik dan doa dalam bahasa arab,gua bersama 3 lagi gua punya member kacip bersiap2 untuk keluar lepak2 sambil mencarik sesuap nasik dan setegup air..sesampainya makhluk ensem terlajak ke kedai yg telah dipilih,maka berebut la anak2 gadis untuk amik order..kami buat relek je..kami tahu diaorang mmg minat kami bereempat..maklumla..muka ala2 eto player barcelona..atau valencia MU..tak pun drogba..ntuk mengelakkan terjadinya pembunuhan antara mereka,maka kami telah memilih seorang yg nampak sopan santun kelakuannya..sampai dekat..

adik sopan:lu nak makan ape?
gua:nasik penyet ayam..
mint:lu bagi gua nasik basi..
naim:nasik ape2 pun tak pe..gua layan suma..
apis:nasik ape pun takpa..tp yg penting jgn lupa sambal belacang..(ampun pihh)
adik sopan:air?
gua:air tea beng deh..tp ingat..ais tu jgn jadik macam aisberg lak..

gua cuma nak highlight kan kat sini..aisberg..tak sangka gurauan itu telah membuatkan adik sopan itu mnjadik agak kurang ajo...tgk ape jadi kat air gua???sekali tegup,dah licin..siap ko adik sopan..orang cakap ade ubi ada batas..tp untuk adik sopan..gua bagi satu perumpamaan..

ada gak aisberg masuk dalam lubang idung seseorang karang..

No comments: