Thursday, October 8, 2009

imran ajmain..rela ku menunggu mu..

sedang asyik kawe melayan lagu imran ajmain di handset kawe..tiba2 adik kawe bertanya kan soalan kepada kawe..

adik kawe:bakpo gak alo napok teke(stress) po ore keno hambat bini no 1 ni??
aku:alo sedey layan lagu imran nih..sapa ko seribu tahun kena tunggu gewe dia..ape dia ingat ni zaman kaum2 terdahulu ke bleh hidup lama..lagu biar la logic skit..melayu..melayu..duk berbangga gak ngan 1 malaysia tuh..

sampai kan adik aku dapat detect aku tertekan sekarang nih..walapun aku seorang yg relek..rock..suka lagu imran relaku menunggu muu..walau seribu tahun lagi...tapi aku tetap ade perasaan tertekan..

sebab2 tertekan:
1)eseimen tak siap2 lagi..
3)reseh salah format..
2)present reseh dah dekat..tapi tak tau lagi nak present ape..
3)level mafia tak naik2..
4)muka terlalu ensem..

jadi kepada keluarga aku,(termasuk kpada yg bakal keluarga aku tu..khoh3)..aku memohon maafla kalau tak sempat nak berbual2..tak sempat nakk duduk makan lame2..walapun asyik duk depan laptop,tapi kije tak siap2..sebab aku jenih yang slow learner..

5 comments:

ALiE said...

wajah kacak tp slow learner la plak..
dok ip mana ni?

f!eZa said...

abg dmaafkn jika bnrkn sy kua tgk wyg mlm ni..hehe
jika sy kua, abg bleh wt kije dgn tenang tnpa gngguan...any choice?hahaha

uto laut said...

2 la..tuhan xkan brikan ksmpurnaan kpd hambanya spaya hmbanya xkan trlalu angkuh..poh3..hamba dri mktb ipkb...

Fieza:dk je umah..wayang2 2 sume maksiat..tok guru xbg g wayang..bca2 quran ke..hehe..

Iqakiko said...

ko ensem ke uto??hahahaha!!

uto laut said...

ko tak tau lagi ke tahap kehenseman aku yang melampau nih??hahhah..muka ade iras2 amid gurka tau tak..